Mit mondhatnék? Többnapi szívós munkával átmentettem, mert hiányozna, jövő hétvégére pedig a yahoo utolsó blogszolgáltatásra hasonlító kezdeményezése is megszűnik. Egyszer nyilván véget ér majd a blogkorszak is, de nagyon remélem, hogy addigra értelmesebb megoldást találnak a blogmentésre az intenzív Ctrl+C/Ctrl+V-használatnál.

Az elmúlt kicsit több, mint egy év? Hazudtam, amikor azt írtam 2009 őszén, hogy minden rendben. Egyáltalán nem volt rendben. Sosem pihentem, aludtam, tanultam, írtam, fordítottam eleget, bármikor képes voltam sírva fakadni, és állandóan azt éreztem, hogy elvették tőlem az életem. A Thesaurus Poloniae viccen kívül megmentette az életem, Krakkóban tanultam meg újra aludni, valamelyest komolyan vehető embernek tekinteni magam, kutatni, mosolyogni, feloldódni... Aztán csak pár hétre mentem vissza a HP-hez, közben vadul csomagoltam, hogy 10 hónapra Lengyelországba költözzünk, ahol lefordítottam egy könyvet, részt vettem egy halom érdekes projektben, és ahonnan hétfőn tértünk vissza. Rettegünk, hogy ugyanoda. Még jó, hogy októberben újra világgá megyek... a változatosság kedvéért kutatni.

A poznancalling.blog.hu az elmúlt tíz hónapról szólt; a Thesaurus Poloniae óta pedig a lengyelanya.blog.hu oldalon élem ki magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr23055749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása