12 órát aludtam. Mindjárt visszafekszek. Remélem, hamar összeszedem magam...
Tegnap filozófián nagyon jó volt a hangulat, jól sikerült az előadásom is - ahhoz képest, hogy a vonaton Pest felé tudtam meg, hogy előadhatok, és az előadásom előtti rövid szünetben, hogy az ominózus nyolcpontos bírálatot megsemmisítették, így 36 illetve 37 33 pontot kaptam ötvenből, és versenyben vagyok. Nyilvánvalóan nem lettem helyezett - a beadott dolgozatom nem is érdemelt volna ilyesmit, ezzel tisztában vagyok - de nagyon pozitív élmény volt. Végre valami. A fene se gondolta volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr413055640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása