It's all over, Christmas is over... De gondoltam, meglepem még a közönséget egy kis összeállítással. Viszlát Télapó, találkozunk jövőre!
Ideértem Szolnokra, teccik tudni, ez csak idő kérdése, elvégre az ember felhuppan a 8:52-es gyorsra, ami mondjuk megáll minden bokorban, de kit zavar ez? A hőmérséklet is alig van forráspont felett, de kérdem én, jobb lenne, ha fáznánk? Aztán meg, végülis, akadt hely a metrón, és nem kellett az öt csomaggal ácsorognom. Tiszta szerencse! Ráadásul elcsíptem az utolsó kakóscsigák egyikét a Nyugatiban - mondjuk kakaó nem volt benne, de kérem, melyikünkre ne férne rá egy kis fogyókúra a karácsonyi nisi-nasi után? Aztán szerencsére találtam ülőhelyet, és amikor egy leányzó leküzdötte és rögzítette az ablakkeretet open-állapotban, sokadik próbálkozásra mégiscsak talált egy body builder fehérmelegítős fülbevalós izomtornyot (vagy hátramaradt angyalkát?!), aki a helyére visszatornázta. És a beszélgetős öreg nénit is hagytam kibontakozni - igaz, csak Abony és Szolnok között, dehát mi vagyok én?!
Egyszóval mindenhol jó, de a legjobb leszállni a vonatról, és behuppanni egy fotelba egy pohár narancslével, egyik karommal Abearforth-ot ölelni, aki a varázslómedvém, majd rakok fel közös fotót; a másik kezemmel meg a lovagomat, aki hármat is hazacipelt az öt csomagból, és nézni a Nirvana Unpluggedot. (Köszi, Dani:)
Úgyhogy, mivel az öcsém Pécsett tömi magába a sörös-kolbászos csülköt meg dönti le a torkán a tequilát, én áttoltam kicsit a szekeret... na mindegy, áttettem székhelyem Szolnok Citybe, kék és napsárga. És most elindulunk, el innen, hogy találkozzak az Ember barátaival, akik meg vannak győződve arról, hogy én fiktív személy vagyok. Nem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr323017997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása