Ilyen jól rég nem kezdődött napom.
Megkaptam a lengyel szakdolgozat bírálatát (jeles).
Megtaláltam egy cédét, amit tavaly július óta kerestem. (A Harry Potter hatodik részében bújkált - fránya keménykötés...)
És még a remélhetőleg egyszer valóban létrejövő lengyel nőirodalmi antológiához is szereztem egy remek brainstroming-partnert.
Még egy pozitív válasz a reménybeli Chutnik-kiadótól, és indiánszökdellni fogok a vonatig. (Ami ugyan állítólag akár 100 percet is késhet ma reggel, de mi az nekem?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr483055686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása