Igen... azaz nem... nem fejeztem be a Nowackit, ami szégyen, mert István hivatkozni akarna rá a doktori disszertációjában. Nem számoltam be a fordítókonferenciáról, pedig egy olyan helyet és időt, ahol szeretettel beszéltek James Joyce-ról, egyszerűen meg kell örökíteni. De nem vagyok jó passzban. Behúzódtam a kis barlangomban, csak eszek meg szuszogok és hortyogok. Sehall-Selát. Csak aludnék folyton, téli álmot, mert rámtört a félévvégi fáradtság. Igen. Akkor, amikor a leginkább pörögni, aktívkodni, munkamegosztani, szervezkedni meg miegymás kellene. Akkor én elalszom, avarburkolva, hólepve, jegborítottan.
Egyébként megvolt a filozófia zárótanításom. Húsz percig csendben voltak a tanítványaim. Nem is számítottam ekkora ajándékra tőlük... Persze, sikerült elmagyarázni a szkeptikusokat koreai csámcsogással, az epikureusokat a sör és a heroin különbségével, a "Nem tudom"-okat gyakorló szkepticizmussal, a kürénei hedonizmust meg a rockzenével. Szeretem, amikor jó példákat adnak:)
Vettünk ma vagy húsz kiló könyvet (Helikon kiárusítás). És most továbbmegyünk egy könyvesboltba (Austeria). Este megnézünk egy animációt és pattogtott kukoricát eszünk. Holnap dolgozunk. Holnap talán elmegyünk könyvtárba. Vasárnap dolgozunk. Vasárnap elmegyek pierogit gyártani Piliscsabára (csak ne jöjjön több mint 50 lengyeles a szakestre, könyörgök esténként az égre meredve).
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless, but not for long
The future is coming on
It's coming on
It's coming on
It's coming on
Mondom, mackó vagyok, vagy valami mókus, esetleg borz, és téli álmot alszok...

PS: kedden Olga Tokarczuk a Nyitott Műhelyben, és végre lehull a lepel a fordítópályázat győztes alkotásáról! Várom, hogy megnézhessem a legjobbnak ítélt Mina-fordítást. Nagyon szeretem azt a novellát, szeretném kézbe venni...

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr243017962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása