Ezt pedig életem párjától, aki megörvendeztetett egy szórakoztató blogcímmel és egy releváns dalszöveggel. De mivel imádom, nem kell azon gondolkodnom, sírjak vagy nevessek. Legalább érti mindenki, hogy amikor szerelemtől cseppfolyós cinizmusunkat emlegetem, nem feltétlenül kamuzok.

KATE NASH - ALAPOK (FOUNDATIONS)

Csütörtök este, minden a legnagyobb rendben
Kivéve, hogy látom a szemeden, hogy unod, amit mesélek
És gondolkozol, hogy mivel szakíts félbe
Bele is szólsz, de aztán abbahagyod és beégetsz a többiek előtt

Aztán azon a hangon, ami téged úgy idegesít, valami olyasmit mondok, hogy
"Jó, édesem, nagyon örülünk, hogy te is hozzátettél valamit, de most inkább igyál még egy sört"

Erre lekurvázol
És mindenki kínosan érzi magát
De én meg leszarom

Körömszakadtáig kapaszkodom az alapjaink repedéseibe
És tudom, hogy inkább hagyni kéne, de nem bírom
És mindig, ha veszekszünk, tudom, hogy nem jó
Hogy én csak röhögök azon, ha te mérges vagy
Tudom, hogy inkább felejtenem kéne, de nem bírok

Azt mondtad, hogy olyan vagyok, mint aki citromba harapott
Mert olyan savanyú a képem
Erre én: "Inkább lennék a haverjaiddal, mert nálad sokkal jobb arcok"

Igen, gyerekes dolog volt, kijött belőled az agresszió
És be kell vallanom, hogy kicsit meg is ijedtem
De imádlak felidegesíteni

Körömszakadtáig kapaszkodom az alapjaink repedéseibe
És tudom, hogy inkább hagyni kéne, de nem bírom
És mindig, ha veszekszünk, tudom, hogy nem jó
Hogy én csak röhögök azon, ha te mérges vagy
Tudom, hogy inkább felejtenem kéne, de nem bírok

Kicsit szétcsúszott a fejed így betépve, micsoda meglepetés
Rosszul vagyok, ha rádnézek
Te meg fogod és lehányod a cipőmet
Pont tegnap vettem
Basszus, nem tud érdekelni

Persze ott foglak hagyni reggelig
És direkt nem kapcsolom be a fűtést
Atyaisten, remélem, nem fogok örökre ezzel maradni

Körömszakadtáig kapaszkodom az alapjaink repedéseibe
És tudom, hogy inkább hagyni kéne, de nem bírom
És mindig, ha veszekszünk, tudom, hogy nem jó
Hogy én csak röhögök azon, ha te mérges vagy
Tudom, hogy inkább felejtenem kéne, de nem bírok

http://sziklazdatested.freeblog.hu/archives/2007/07/10/Kate_Nash_-_Alapok/
(a szerző által meg nem adott - részemről meg nem kapott (nem is kért!-bocs...) szíves engedéllyel)
https://www.youtube.com/watch?v=w9XA5Xb-ALk

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr173017923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása