Igen, tudom, sokat panaszkodtam távollétemben a túrákra, de most utólért a vég, mert holnap és holnapután, ha nem is jó az időpont tökéletesen - elvégre kérem, én komoly ember vagyok, amolyan filozopter-anglász-polonista, meg van az ember is, azt se' látom soha - na mindegy, szóval, most már tényleg mászni fogok. Bár ahogy a vezetőt ismerem, inkább kúszni. Lógni. Csimpaszkodni. Seggreesni. Ágaskodni. Bucskázni. Zuhanni azért talán nem. De nem lehet rosszabb, mint az én új Martensemnek, annak a betörhetetlen, vad bikának az idomítása. Nem dob ugyan le fél perc után, mert szorosan magamra kötözöm, de akárhogy is, egyszerűen sírni tudnék fél nap együttlét után. Rám még férfi (?!) nem volt ilyen hatással... De az komolyan megrázott, hogy Made in Taiwan. Ezt nem várná az ember egy ilyen 21990 forintos gyöngyszemtől. Ennyiért már megvarhatnák bevándorlóként Angliában is, csak hogy ne érezzem magam ennyire... khmm... átvetve a palánkon. Na mindegy, holnap túracipő, aztán megint jön az önsanyargatás. De olyan jó lesz majd két év múlva visszatekinteni erre a kezdeti időszakra... Vagy négy-öt év múlva végleg (no, azt sose!) megválni tőle... Ejjjh, gyerekek...
De mit is akartam? Christmas is all around, hazajön az öcsém. Bár szerintem csak a Christmas puddingtól fél. Mondjuk én is. Akkor már inkább steak és kidney... Aztán, elköszöntünk Dzsáuzitól, István brit barátjától akit asszem említhettem alant. De megígértük, hogy meglátogatjuk ott Segesvár mellett. Azt hiszem, megígértük. Ne reklámozza senki, de a kiállításmegnyitókon van ingyen bor és pogi. Sok és jó. Most dúdoljunk egy kis Chumbawambát, a Tubthumpingon megjelent sorrendben: előbb a whiskey meg a vodka drink, aztán Amnesia....
Lejár a 30 percem!!!
Oh, éjjj, a nap fénypontja, ami engem annyira boldoggá tett, mint sehajj. Tényleg meg fognak jelenni a fordításaim a Nagyvilágban. Egy olyan periodikában, amit már általánosban is ismertem. Igen, tudom, hülye bölcsész, más a Magyar Motornak örülne. De én ilyen vagyok. És: éééééééljen.
Ja, és 1046 látogatója volt eddig a blognak. Avagy: látogatása. Ráklikk. Zavarbaejtő.

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr983017950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása