http://kemcsoport.blox.pl/html
oké, én is tisztában vagyok most már azzal, hogy lehettek volna ügyesebbek is a megoldásaim, szánom-bánom, dehát ez a mea culpa az én művem is, fenn a weben, magasan. azért következő életemben tényleg kijavítanám azt az egy-két (-három dolgot...)

Tegnap nagy nemzetközi estet tartottunk, először a visszatérő-távozó Dorotát üdvözöltük-búcsúztattuk idekint Pcs-n, megcsodáltuk a borospoharak után mászó hathónapos Adam-babát, aki ugyan még nem indulhat a cselgáncs-olimpián Lengyelország színeiben, de még biztosan hallunk róla. Ha nem is a jövő nagy balett-tehetségeként... Aztán, találtam még egy embert, aki szívesen munkálkodni Nahaczon. Az legalább két fő, aki népszerűsíthetné... Tetszik az ötlet. Aztán pedig be Budára, meglátogattam az embert, aki az Olaszországból Románia felé kanyarodó angol barátjával italozgatott, többek között annak apropóján, hogy a Kanadából rendelt, és Budapestre meghozatott csizmáit átvegye. Multikulti Budapest - tetszik. Hála az égnek, a valóság nagyon messze áll az olyan bridzsédzsonszos túlkapásoktól, mint ami miatt még nyeretlen kis vidékiként majdnem sarokba dobtam a "terézanyut"... Pedig tudom, a kategóriájában korántsem a legrosszabb. Csak olyan távol áll tőlem a szingli-irodalom...
Ígértem mindenféle élménybeszámolókat - most azt ígérem meg, valóban ide fognak kerülni, remélem holnap, vagy előbb-utóbb, de most megint olyan csőrikésen menekülök a macska... vagy macskásan a csőrike... szóval, úgy általában, a kötelességeim teljesítése elől...

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr703017948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása