Ööö, ez egy igazi szüret-rovatba való gyöngyszem arról, hogyan is mentheti meg valaki kapcsolatát azzal, ha megtanul főzni. Félreértés ne essék, főzni csak a nő tanulhat meg. A rendelt étel marhaság. Gasztronóm Anyának lenni a legnagyobb boldogság. (lsd. Chutnik, ha megjelenik) És a legnagyobb jutalom a főzéssel töltött órák után, ha az ember párja elégedetten mosolyog. Jó is az, amikor jön egy ilyen IGAZI FÉRFI, és rendbe teszi a természet kapitális tévedését, amikor megalkotott egy olyan asszonyállatot, akit egyáltalán nem érdekel a főzés, semmiféle belső motivációval nem rendelkezik - a cikkből kiderül, nem is fog - sőt, nincs is szüksége rá, mert megengedhetne magának más megoldásokat.

Nem gondoltam, hogy a mivilagunk.hu túlságosan okos dolgokat közvetítene a nők felé, de ez már nekem is sok.

Egyébként a honlap, amit ajánl, nem a legrosszabb kezdeményezés, de sajnos a kezdőknek nem elég részletes és konkrét, a haladóknak, akik a hozzászólásokat írják, messze túl alapfokú. Azért aki látni akarja mozgóképen, hogy készül a sült hús, csak bátran. És vegye le a hangot, mert a narrátor nem végzett színészképzőt...

"Eleinte nem is tudatosult bennem, hogy Tomi számára ez a normális, de egy idő után elvárta tőlem, hogy főzzek. Ha máskor nem, legalább hétvégenként.
Először elzárkóztam az ötlettől és a legkülönbözőbb megoldásokat javasoltam a főzés helyett. Tomi viszont a hagyományos családmodellt tekintette ideálisnak és néhány hét után éreztem, hogy a reakcióm most sorsdöntő lehet. [...] Amikor felmentem a fozniakarok.hu-ra, azonnal elszállt
minden aggodalmam, éreztem, hogy ez nekem lett kitalálva. Egyszerű receptek egyszerűen megfogalmazva, videóval, fotókkal, tudtam, hogy ez fogja megmenteni a kapcsolatomat Tomival. A következő hétvégén olyan bolognai spagettit alkottam, hogy magam is meglepődtem rajta. Tomi arcán az elégedett mosoly pedig végképp megnyugtatott."

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr873055624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása