Hivatalos közlemények:
1. BUÉK minden kedves ismerősömnek és ismeretlennek.
2. Én már most tudom, de nemsokára hivatalosan is bejelentik, hogy minden petárdázó a pokolra jut, alternatív megoldásként patkányként reinkarnálódik egy süllyedő hajón, esetleg egészen egyszerűen miután átér a fényre a folyosó túloldalán, lekapcsolják a villanyt.

Hosszas évvégi számvetéstől mindenkit megkímélnék, de a mérleg meglepően pozitív: túl vagyunk az ötödik évfordulón, belaktuk a váci lakást lassan, voltam ösztöndíjas Krakkóban és Lublinban, kétszer is megjártam Angliát, megjelent két fordításom, elvégeztem az összes tárgyat-gyakorlatot angolon és filozófián (végre végre végre), az egész családom megvan, és nem is rosszul, még a vén Barna kutya is :) Sajnos két régi és jó barátságom végképp elveszni látszik (ami akkor is szörnyű, ha szereztem újakat vagy újrakötöttem régieket...) - de ezt leszámítva, bármilyen mélységesen pesszimista alak vagyok, egyszerűen nincs okom panaszkodni. NEM vagyok hajlandó az intim szférámon kívülre tekinteni - ez nem a bezárkózás politikája, csak így egyszerűen marha jó érzés befejezni az évet. Különösen tudva azt, mi lesz azzal a sok kis mócsinggal, aki az ablakunk alatt petárdázik...

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr503018014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása