Az igazán szép az, hogy ha valaki kezébe veszi a Romeo + Juliet sound tracket, az első szám az előbbi bejegyzés: First Crush, az utolsó pedig a Wannadies-tól a You and Me Song, amiből viszont ma már becsempésztem egy sort egy fejlécbe... Ez a szám a házasulandó Rómeó Lőrinc baráthoz érkezésekor hangzik el a filmben. Felejtsük el azt az apró körülményt, hogy ez a "Halnivágyók" slágere - szerintem, ha az ember ilyesmiket érez, nyugodtam férjhez mehet. Lehetőleg ahhoz, aki iránt ilyesmiket érez...
https://www.youtube.com/watch?v=H4D5N0vqFXw

 

Always when we fight Mindig, ha összeveszünk
I try to make you laugh Próbállak megnevettetni
Til everything's forgotten Amíg aztán elfeledkezünk az egészről
I know you hate that Tudom, hogy utálod

ba ba da da ba ba ba ba (2x)
Always when we fight Mindig, amikor összekapunk
I kiss you once or twice Megcsókollak, egyszer, kétszer
And everything's forgotten Amíg aztán elfeledkezünk az egészről
I know you hate that Tudom, hogy utálod

I love you Sunday song (szeretlek, énekelem vasárnap)
The week's not yet begun A hét még nem kezdődött el
And everything is quiet És minden olyan csendes
And it's always... És midig olyan...

You and me always, and forever Te és én most és mindörökké
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba, it was always
You and me always..

You tell me I'm a real man Azt mondod, igazi férfi vagyok
and try to look impressed és úgy nézel, mintha komolyan mondanád
Not very convincing Nem vagy túl meggyőző,
But you know I love it de tudod, hogy szeretem

Now we watch TV Most meg tévézünk
Til we fall asleep Amíg el nem alszunk
Not very exciting Nem túl izgalmas
But it's you and... de ez te vagy és...

Me and we'll always be together én, és így leszünk együtt örökké
You and me always, and forever Te és én, most és mindörökké
ba ba ba ba da ba, it was always... ba ba ba ba da ba, és mi mindig...
You and me always, and forever
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba, it was always...
You and me always, and forever
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba ba....
ba ra ra

A bejegyzés trackback címe:

https://regiidokreemlekszele.blog.hu/api/trackback/id/tr953017921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása